Гарантії та умови повернення

Загальна інформація

Валізи

На всі валізи, представлені у мережі DERBY, поширюється гарантія. Отримати інформацію щодо терміну гарантії можна на сайті у характеристиках товару, або на ціннику при візиті у магазин. Валізи деяких виробників мають паспорт, або сертифікат якості валізи.

Якщо валіза купувалась в фірмовому магазин, термін гарантії також вказано в касовому/товарно мучеку, який видається при покупці.

Гарантія не поширюється на кодовий замок у комплекті з валізою.  

Якщо гарантія добігла кінця, пропонуємо звернутися до партнерів з ремонту.

Інші товари

Згідно ГОСТу 28631-90с.14, з дня роздрібного продажу встановлено такий гарантійний строк експлуатації товарів за категоріями:

  • 50діб на жіночі, чоловічі, дорожні та спортивні сумки;
  • 30 діб на сумки господарчі, пляжні,для навчання, ранців учнівських, виробів дрібної шкіргалантереї;
  • 70діб на портфелі ділові і дорожні, папки.

Датою отримання товару вважається дата, яка вказана в товарному чеку. У разі доставки товару транспортною компанією, датою початку гарантійного терміну вважається дата отримання товару в поштовому відділенні або від кур'єра компанії / служби доставки.

Умови повернення товару

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», покупець має право на повернення купленого товару у таких випадках:

  1. Повернення товару без відповідних причин можливе впродовж 14 діб після отримання товару.
  2. Повернення товару без відповідних причин можливе лише за умови збереження його споживчих якостей і товарного вигляду. Це означає, що на товарі не повинно бути слідів експлуатації або використання. Також, обов'язковою є наявність оригінальної упаковки і ярликів без пошкоджень, якщо такі були при продажу.
  3. Повернення товару за причиною виявлення дефекту відбувається протягом гарантійного періоду. 

У разі виникнення дефекту товару протягом гарантійного терміну, покупець повинен звернутися в магазин мережі DERBY, або у фірмовий інтернет-магазин derby.ua (в залежності від того, де товар був придбаний) для вирішення питання про ремонт, обмін, або повернення грошей.

Повернення за причиною невідповідності замовленого та отриманого товару можливе протягом 14 діб. Невідповідність має бути підтверджена зі сторони компанії.

Акційні товари

Якщо товар бувкуплений на акційних умовах разом з іншими товарами (подарунками), поверненню підлягають усі товари, що були куплені на умовах акції, або акційні товари(подарунки) підлягають викупу за їх роздрібною ціною, яка буде на момент повернення.

Строки повернення коштів покупцеві

Повернення коштів проводиться протягом 5 робочих днів після повернення товару на склад інтернет-магазину за умови, що товар не був пошкоджений покупцем. Повернення коштів за товар відбувається готівкою, зарахуванням на банківську карту або поштовим переказом. Всі операційні витратиза повернення коштів оплачує покупець. Сума витрат буде вирахувана із суми повернення автоматично.


Процедура повернення товару

Необхідні документи

При поверненні покупки, разом з товаром(-ми) необхідно надати чек і заповнену заяву. Ви маєте змогу заповнити форму заяви онлайн без необхідності її роздруковувати. Якщо однозначно визначити причину дефекту не вдалося,товар відправляється на експертизу, а покупцеві видається відповідний акт. За результатами виноситься рішення, що фіксується у експертному висновку і видається покупцеві.

Типові рішення за результатами проведення експертизи

Повернення коштів

Відбувається у разі, якщо дефекти настільки значні, що товар не підлягає ремонту, або його номінальна вартість дорівнює, або вища вартості товару.

Ремонт

  • використання неякісних матеріалів під час виробництва;
  • у разі виявлення заводського браку;
  • недотримання умов складського зберігання;
  • недбалої роботи співробітників компанії з пакування, транспортування, та доставки;
  • недбалої роботи служби доставки з пакування, транспортування, та доставки.

Відмова у поверненні коштів /ремонті 

  • закінчення терміну гарантійного обслуговування;
  • виявленняу ході експертизи недбалого використання товару покупцем або іншими особами, включаючи співробітників аеропорту, детальніше про що статті;
  • навантаження виробу понад допустимої норми;
  • використання не за призначенням;
  • відсутність чеку та/або заяви на повернення;
  • покупка була здійснена не у фірмовому магазині/інтернет-магазині DERBY. 

Обмін

Протягом 14 діб можна обміняти куплений товар(-ри) на інший з відшкодуванням різниці у вартості та приумові наявності потрібного товару на складі.


Контактні дані для повернення товару

Здійснити повернення можна:

  • особисто за адресою: м. Київ, проспект Гагаріна,23, магазин DERBY.
  • надіславши Новою Поштою: м. Київ, відділення №7, одержувач Будика Євген тел.+38 066 9 333 100.

 

Офіційний лист з обов'язками та гарантіями від генеральнго директора компанії DERBY